Pomembno je, da je presoja narejena na osnovi novih podatkov ter da odgovorni z Ministrstva pridejo na teren.
Župani občin ob trasi hitre ceste Ormož-Ptuj so se na današnjem operativnem sestanku v Markovcih seznanili z zadnjimi informacijami države o umeščanju trase v prostor. Županom so se danes pridružili tudi člani civilne iniciative za ptujsko obvoznico. Generalna direktorica direktorata za kopenski promet na infrastrukturnem ministrstvu Darja Kocjan, je danes povedala, da je junija zaključena prometna in ekonomska študija pokazala, da je gradnja celotnega odseka hitre ceste ekonomsko upravičena samo v primeru, da odsek od Markovcev do Ptuja poteka po južni strani jezera. Na vprašanje ali bodo v prihodnosti pospešili postopke, da bi se lahko nadaljevala hitra cesta pa Kocjanova odgovarja:
Markovski župan Milan Gabrovec o tem, da je za določitev trase hitre ceste Ormož-Ptuj potrebna nova okoljska študija, pravi:
Ana Vidmar, vodja sektorja za prostorsko načrtovanje na ministrstvu za okolje in prostor, je dejala, da čeprav je natančne roke po njenem težko napovedovati, bi v primeru pospešenih aktivnosti lahko delo zaključili nekje v prvi polovici naslednjega leta. Gabrovec je dodal, da takšen postavljeni rok sicer dober, a je ob tem spomnil, da je bilo za to hitro cesto doslej porabljenih že deset milijonov evrov ter da bi morala biti zaključena že pred petimi leti, pri tem pa je večina denarja šla za različne študije.