Strategija in učinek oglaševanja sta eni temeljnih tem poslovnega življenja v današnjem času, smeli bi celo trditi, da osnovna tema.
Oglaševanje je preraslo v investicijo, ki krepi položaj na tržišču in dviguje ugled blagovne znamke. Učinkovitost oglaševanja je temeljnega pomena za poslovni uspeh. Zato je odločitev za optimalno trženjsko strategijo toliko pomembnejša.
Prednosti radijskega oglaševanja
Dnevni spremljevalec
Radio je ljudem najdostopnejši medij. Poslušalci imajo možnost spremljanja programa od jutra do noči, pa tudi v tistih življenjskih situacijah, v katerih drugi mediji niso učinkoviti, na primer v avtomobilu ali kopalnici. Radio je edini medij, ki ga lahko poslušalci spremljajo zraven drugih opravil. To je tudi razlog, da povprečen prebivalec Slovenije med vsemi mediji največ časa nameni poslušanju radia.
Impulzni medij / store traffic
Radio lahko neposredno pred potrošnikovo odločitvijo za nakup oddaja impulze, na primer na poti v supermarket. Promocijske akcije, ki potekajo preko radijskega medija, skrbijo za usmerjen »store traffic«.
Aktualnost
Oglaševalske akcije za radio je možno razviti in izpeljati v kratkem času. Oglaševanje je tako fleksibilno, aktualno informacijo lahko potrošniku posredujemo v kratkem času. Radijske oglaševalske akcije ustvarjajo optimalen izkoristek oglaševanja.
Stimulacija / vizualni transfer (prenos)
Radijsko oglaševanje v kombinaciji s televizijskim oglaševanjem prikliče določene asociacije in predstave tudi z akustičnim stimuliranjem. S tem je učinkovitost oglaševanja znatno povečana v primerjavi s samo televizijskim oglaševanjem, saj akcija doseže širši spekter ciljne publike.
Ekonomičnost
Primerjalne študije dokazujejo, da radijski medij ob ugodnejši ceni doseže več potrošnikov. Produkcijski stroški radijskih oglasov so v primerjavi s produkcijskimi stroški tiskanih ali televizijskih oglasov bistveno nižji.
Doseg in kontaktna frekvenca
Radio zaradi visoke kontaktne frekvence omogoča hitro širitev prepoznavnosti in učinkovito penetracijo blagovne znamke. Preko radia dosežete tudi tiste stranke, ki ne gledajo televizije.
Zapping
Televizijskega pojava hitrega preklapljanja različnih postaj, imenovanega »zapping«, pri radiu praktično ne poznamo.
Navezanost na radijski program
Radijski poslušalec dnevno v povprečju posluša le 1,5 različnih radijskih postaj, to pa pomeni, da je navezanost na neko postajo mnogo izrazitejša kot pri televiziji.
Kontaktne osebe:
Bojana Čeh
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
T: 02/ 749-34-14, F: 02/ 749-34-35
Marjana Gobec Dokl
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
T: 02/ 749-34-20
Patricija Majcen
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
T: 02/ 749-34-30
Sara Kaučič Božič
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.